TABATA

TABATA trening metaboliczny

Tabata to trening, który działa wszechstronnie na Wasze ciało, nie tylko w sferze wizualnej, sprawnościowej czy wytrzymałościowej.
Trening TABATA w skuteczny sposób przyspiesza metabolizm
nawet do kilkunastu godzin po treningu co prowadzi do spalania tkanki tłuszczowej długo po zakończeniu aktywności! Kuszące? Spróbuj!

czwartek tabata post

Tabata Fitness to trening metaboliczny obejmujący ćwiczenia wykorzystujące ciężar własnego ciała w celu zwiększenia intensywności angażując jednocześnie jak najwiecej partii mieśniowych w trybie interwałowym. Celem treningu jest poprawa wydolności organizmu, „podrkęcenie” metabolizmu  24 – 48 godzin po zakończonym treningu prowadząc do spalania zbędnej tkanki tłuszczowej (efekt AFTER BURN). Grupowe zajecia Tabata to także trening funkcjonalny w wielu płaszczyznach,  skupiający się na partiach mięśnii posturalnych oraz CORE (mięśni głębokich), które współdziałając  odpowiadających za utrzymanie prawidłowej, mocnej sylwetki oraz optymalną ekonomikę ruchów.

Zajęcia Tabata to kanon ćwiczeń bazujący na ruchach wielostawowych ze stabilizacją mięśniową [część funkcjonalna]oraz opierający się na zmianie poziomów intensywności ruchu w celu osiągnięcia efektu AFTER BURN [część metaboliczna] co klasyfikuję tabatę jako trening HIIT (High Intensity Interval Training).

Główne zalety treningu TABATA:

  • Wysoka skuteczność eliminacji nadmiaru tkanki tłuszczowej, dzięki wykorzystaniu zjawiska EPOC (długu tlenowego) oraz specyficznych zmian hormonalnych i wewnątrzkomórkowych wywoływanych przez HIIT.
  • Krótki czas sesji treningowych –  kompletny trening trwa maksymalnie 50 minut (w tym rozgrzewka oraz stretching)
  • Znaczna poprawa ogólnej kondycji fizycznej w krótkim czasie – zauważalne efekty widoczne są już po 6 sesjach treningowych .
  • Zmniejsza ryzyko zachorowania na cukrzycę zwiększając wrażliwość na insulinę.
  • Prosty w przeprowadzeniu (nie jest konieczny sprzęt)
  • Redukcja tkanki tłuszczowej bez jednoczesnej redukcji tkanki mięśniowej

_______________

 „Ruch może zastąpić niemal każdy lek, ale żaden lek nie zastąpi ruchu”
Systematyczna dawka ruchu może uratować ci życie. Cukrzyca, nadciśnienie tętnicze, wysoki poziom cholesterolu, osteoporoza, utrata mięśni wraz z wiekiem oraz wiele innych to przypadłości którym skutecznie może zapobiec regularny trening.
________________

Zajęcia o zwiększonej intensywności – poziom początkujacy
Prosimy o zabranie maty do ćwiczeń
Czas trwania zajęć: 50 minut

FITNESS BRZESKO

dd

C

START:

czwartek godz. 18:00
[02.11.2017 zajęcia odwołane]
Dołącz do grupy

MIEJSCE:

RCKB [Plac Targowy 10, Brzesko]

ZAPISY/INFO:

Kinga Frankowicz 783 029 004

d
d

Pakiet zajęć do wykorzystania w danym miesiącu:
4 treningi – 40 zł
1 trening – 12 zł

________________________________________________________________

Back to Top